lördag 13 maj 2017

Jag går på loppis för att jag vill fortsätta tror på det jag gör...

Vad jag älskar att vara på jakt efter nya fina detaljer som ska hjälpa mig skapa en känsla i den där bilden.
Öva, öva, öva är vad jag gör just nu. Än har jag inte den bästa kameran, inte alla redskap och verktyg jag egentligen skulle vilja ha för att göra det ännu bättre. Men vad gör det? Just nu utforskar jag mina kunskaper, försöker bli bättre varje dag. Jag är inget proffs, jag får vänta med att köpa den dyraste kameran tills jag vet exakt vad jag vill ha och behöver. För det vet jag inte ens just nu...


Jag vill verkligen satsa på vissa saker, jag vill ju någonstans komma någonstans med det jag håller på med. Men ibland känner jag mig så kluven. Det finns ju så mycket som jag tycker är kul! Så mycket som jag lägger mycket tid på utanför mitt riktiga jobb, saker som jag när som helst skulle jobba heltid med om jag bara fick chansen. 
Lite av det har jag delat med mig av här på bloggen, men det är så mycket mer som jag har i mitt huvud och som fyller upp flera anteckningsböcker i min väska, som jag skulle vilja ta vidare.

"A girl with big dreams. Believes that you can get and become what you want, just have good faith in yourself. It is about be inspired and inspire, feel good and look good without looking down on others."

Detta tror jag verkligen på. Detta är JAG. Tror jag skrev ihop dessa meningar för ett bra tag sen nu. Men dem gäller fortfarande och det är så jag väljer att beskriva mig själv om någon skulle fråga.

___________

Eftersom att jag tror på att man kan bli exakt vad man vill, bara man tror på sig själv och fortsätter kämpa för det, så ger jag inte upp när det inte alltid går så bra som jag vill att det ska gå.
Någon kanske skulle säga att jag lägger för mycket tid och energi på saker som sedan inte är någon som tittar på. Kan lägga ner en hel dag för att få till ett foto som senare "bara" får 50 likes på Instagram, om ens det.
But hey? Vem bryr sig, så länge jag tror på det jag gör och tror att om jag fortsätter som jag gör så kommer det att löna sig, för det tror jag verkligen. 

Jag kommer fortsätta gå på loppis, fortsätta stå i köket och göra mina videos, få till den där  bilden för Instagram och fortsätta lägga upp inlägg här på bloggen (som förvisso uppskattas mer och bättre än vad jag hade förväntat) för man måste väl börja någonstans? Då börjar jag här. x



SHARE:

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template Created by pipdig