söndag 28 maj 2017

Vi kommer tillbaka. Det är en sak som är säker.


Sitter nu och går igenom de bilder vi fick med oss från vår resa till Skottland. Jag vet att det alltid blir så, man planerar att fota miljontals med bilder, man föreställer sig den perfekta bilden som man bara SKA knäppa, fast att man ändå slutar upp med att man kanske får med sig ett par hundra, några väldigt bra, några halvbra och några man bara kastar i papperskorgen på en gång...
Men så här känner jag, vad tusan gör det?
Jag har ju fasiken fått UPPLEVA det med egna ögon i alla fall, vilket är det som räknas i slutändan ändå.
Jag säger bara: W-O-W vilket ställe, helt mållös. Vart man än tittade så upptäckte man något nytt, "Åh titta där!", "Kolla där borta!, "Wow kolla!", ungefär så lät det under hela veckan.


Tänkte inte gå in på resan så mycket mer just idag, ville bara slänga in ett Hej.
Tanken var att jag skulle förberedda lite inlägg och skoj som skulle komma upp under tiden som vi var borta, men blev tyvärr inte så. Men vilket då betyder att jag har många inlägg jag kan färdigställa och dela med mig under denna vecka i stället. Tanken är ju inte att det bara ska komma upp något recept på måndagar och endast något annat random där emellan, men som jag sagt så har det varit lite så nu till en början för att få igång allting. Jag har ju många idéer, men samtidigt kanske några krav på mig själv att göra det så bra som möjligt... som gör att saker ska göras om och gås igenom en gång extra innan jag kan "visa upp" det. Detta ibland till min fördel, men också i många fall till min nackdel? 
Men just det är faktiskt något jag har tänkt att ta vid ett annat tillfälle, gå lite djupare på min personlighet. 
Kan det vara en rolig idé?


Kommer att återkomma med fler bilder och tankar om resan när jag har gått igenom alla bilder och vi helt enkelt har samlat oss lite och pratat mer om hur mysigt vi faktiskt hade det, vi sa det redan innan vi åkte därifrån, "Det här ska vi komma tillbaka till." För det är en sak som är säker. x

SHARE:

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template Created by pipdig