måndag 5 juni 2017

Klänning varje dag, året om och hela tiden...

// ETT/TVÅ/TRE/FYRA//
//FEM/SEX (liknande)/SJU/ÅTTA//

Kan jag inte bara få bo på ett ställe där jag kan bära klänningar likt dessa varje dag, året om och hela tiden?
Skulle jag behöva välja ett sorts plagg att bära resten av livet, skulle det vara den perfekta Midi-klänningen. Finns inget jag älskar med än en vacker klänning, det är så enkelt och bara alldeles för snyggt. Finns ju i alla dess varianter, men vad man än väljer så blir det ändå alltid lite feminint och flörtigt, den bästa kombinationen. Jag är inte så mycket för att det ska vara kort, tight och avslöjande.
Klänningarna här ovan är bra exempel på de perfekta vardagsklänningarna för mig, kanske främst på sommarhalvåret.
Så ni kan ju bara gissa vilken typ av abstinens jag har just nu. Jag har knappt några vardagsklänningar i min garderob, men sommaren är ju snart här?! Så svar JA, jag sitter just nu på alla olika shoppingsajter och går igenom ALLA klänningar... jakten på de perfekta sommarklänningarna fortsätter... x

SHARE:

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Template Created by pipdig